23 Temmuz 2009 Perşembe

Tatildeyim..



Bir süredir güncellemiyordum blogu. Bunun sebebi insanın yaz aylarında bastıran, çalışmama isteği.
İşten izni kopardığım gibi kendimi Tekirdağ'daki yazlık evimize attım. İnsan 2-3 ay için neden ev alır bilmem. Anlamadım da zaten. Sorgulamak da hiç işime gelmiyor.
Babam almış kurtarmış beni bu dertten.
Annemler yaklaşık 1,5 aydır oradaydı. Bekar hayatı sürdürüyorduk babamla. Allah ne verdiyse yiyip "Survivor Florya" çekiyorduk evin içinde.
Babam zaman zaman yaptığı şovlar ile annemi aratmasa da insanın canı ekmek bandıracak yemekler arıyordu.
Neyse şimdilik bu lükse kavuştum.
Tatildeki en büyük isteğim pc'den, internetten vs. den uzak durmaktı. Ama canım arkadaşım Gökhan sayesinde bu orucu bozdum.
İnternet kafe köşelerinden yazıyorum az sayıdaki okuyucuma.
Kafamda bir çok konu birikti.
Dönünce yazmak için şöle bir kısa liste yazayım ki üşenmeyeyim, unutmayayım.
Ayşe Arman'ın türbanlı şeyleri.
Yiğit Karaahmet'in türbanlı şeyleri.
Transfer piyasası.
ÖSS'deki kat sayı meselesi.
Tatil günlüklerim.
İşyerindeki yeni görevim.
Yeni Twilight benim.
Bu sıralama ile yazmayacağım kesin. Kimse bir sıralama beklemesin.
Ayrıca kafamda yeni şeyler belirdikçe telefonuma not alıyorum ki unutmayayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder