8 Temmuz 2009 Çarşamba

Is MJ a God?


Michael Jackson'un cenaze törenini naklen yayınlayan NTV'ye teşekkürlerimizi sunuyoruz.. Bazı kesimlerce son dönemde beğenilmese de bu yaptığı hareketle benden büyük bir taktir topladı.
Yapılan canlı yayına verilen destek de fena değildi. Dönem dönem izleyemedim. Takip etmediğim yerler ile ilgili olarak yorum yapamayacağım. Ama kızı Paris'in konuşmalarının ne denli sarsıcı olduğunu bugünkü gazetelerden okudum.
Naaşın arabaya konmasından başlarsak; korumalarca taşınan tabutun boş olduğu dedikodusu anlatıldı. Wacko Jacko'nun başka bir yere çoktan gömüldüğü söylentileri ekranlardan evlerimize geliyordu.
Helikopterlerin Los Angeles üzerinde turlar düzenleyerek MJ üzerinden para kazanmaya çalıştığı da anlatılıyordu.
Staples Center'daki törene gelirsek, gayet şık başladı. Salon çok güzel bir şekilde hazırlanmıştı. Yapılan saygı duruşunda tek ses çıkmadı. Bizdeki saygı duruşları aklıma geliyor da... Çok farklıyız çok..
Söylenen şarkılar, anlatılan hikayeler...

Ben ilk olarak Magic Johnson'u görünce çok şaşırmıştım. Ama daha sonra anladım, MJ'in ne denli büyük bir basketbol sever olduğunu. Ama orada klibinde oynayan bir başka MJ olan Michael Jordan'ı da görmek isterdim. Nasip olmadı...
Usher'ın şarkıyı söyleyemeyecek kadar duygulanması..
Kardeşinin Smile'ı çok güzel bir şekilde seslendirmesi..
Anlatılan hikayeler...

Michael Jackson'u insandan ziyade Hz. İsa'dan sonra dünyayı kurtarmaya gelmiş ama görevini yapamadan ölmüş birisi olarak tanıttılar.
O töreni izleyen birisinin "Bu adam neymiş ya" demesi çok normal..
Çünkü 80'lerin yıldızı, 90'ların vasatı, 2000'lerin şaklabanı kraldan çok, tanrı gibi veda etti...
Neyse artık onu bir daha göremeyeceğiz.
Oksijen çadırında uyuyor, tenini beyazlattı, çocuğunu balkondan sarkıttı gibi haberler duyamayacağız..
Yaptığımız kötülükler için özür dileriz Mike..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder