8 Şubat 2011 Salı

İyi ki doğdun Hagi !!




Galatasaray Teknik Direktörü Gheorghe Hagi, Eskişehirspor maçı sonrası katıldığı Lig TV yayınında "Ben Galatasaray'a çok büyük hizmetler ettim. Neden benim doğum günümü bir kimse bile kutlamadı" gibi 17 yaşındaki ergen kız çocuklarının yapacağı türden bir çıkış yaptı. Hadi bunu anlarız, mesaj göndermeye çalıştın bir kısım yerlere.
Ama basın toplantısında, "Doğum günümü kutlamadınız, onun için bana soru soramazsınız" demek de ne oluyor onu anlayamadım??
Tamam anladık, bu kulübe çok büyük hizmetler verdin. Belki bir daha Galatasaray tarihinde yaşanmayacak başarıları yaşattın. Teknik direktör olarak da zor zamanda çıka geldin...
Hepsine eyvallah da, bu çocukluk nereden geliyor be adam?
Benim asıl merak ettiğim; yenge senin doğum gününü unutsa, bu kadar kapris yapabilecek miydin?
Bütün bunların üzerine Galatasaray muhabirleri de bir pasta alıp, "küçük" Gheorghe'nin 17. yaş gününü kutlamışlar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder